ele( hooBij de bakFIETSgarage hechten we veel belang aan klanttevredenheid. Wie bij ons een fiets koopt, kan dan ook beroep doen op een persoonlijke service bij aankoop. Van de bestelling over het afhaalmoment en het onderhoud erna, je kan op de BakFIETSgarage rekenen!

De bestelling: even overlopen voor de zekerheid

Wanneer je een fiets bestelt, eindigt ons verhaal als verdeler niet maar begint het pas. We nemen contact met je op om je keuze te bevestigen. Vervolgens geven we de bestelling door aan het hoofdkwartier van het merk van je gekozen fiets. Daar gaan ze aan de slag om jouw fiets samen te stellen en verzendklaar te maken.

Het rijklaar maken: alles stevig in elkaar voor heel veel fietsplezier

Na ongeveer 3 weken komt jouw fiets aan bij de bakFIETSgarage. Van zodra we de exacte leveringsdatum kennen, bellen we je op, en maken een afspraak met jou voor de afhaling. Intussen zorgen we ervoor dat je knappe (bak)fiets rijklaar is tegen dat jij hem komt ophalen.

Het afhaalmoment: ga met een gerust gemoed en veilig op pad

Wanneer jij je fiets afhaalt bij de bakFIETSgarage zetten we het zadel, stuur, remmen,… op jouw ideale hoogte zodat je ergonomisch en aangenaam kan fietsen. We geven je uitleg over hoe je jouw fiets activeert en veilig kan vertrekken. Ben je toch nog onzeker om ermee te rijden? Dan rijden we eerst een eindje met je mee.

Samen met je aankoopfactuur en onze garantievoorwaarden krijg je van ons nog een A4’tje mee waarin we je alle tips en tricks bundelen,

Na de aankoop voordelig onderhouden

Ook als een fiets onze garage uitrijdt blijven we paraat:

  1. Eerste servicebeurt 3 maanden na aankoop (GRATIS): We kijken na of alles gesmeerd loopt, en draaien bouten en moeren aan na deze “rodage”periode
  2. Tweede servicebeurt binnen 6 maanden na aankoop (60 euro voor een bakfiets, 40 euro voor een elektrische stadsfiets): Tijdens deze servicebeurt checken we de ganse fiets om er zeker van te zijn dat alles zit zoals het hoort te zitten. Alles wordt afgesteld en de software zal worden bijgewerkt indien er al updates beschikbaar zijn.
  3. Derde servicebeurt binnen 1 jaar na aankoop (95 euro voor een bakfiets, 75 euro voor een elektrische stadsfiets): Tijdens deze grote onderhoudsbeurt checken we alles aan en op je fiets om er zeker van te zijn dat alles zit zoals het hoort te zitten. Alles wordt afgesteld en de software zal worden bijgewerkt indien er updates beschikbaar zijn. Daarnaast vervangen we de remblokken en doen we een onderhoud van alle onderdelen. De prijs is inclusief klein materiaal. Mochten er grotere zaken aan vervanging toe zijn door slijtage, zoals banden, dan bellen we je even om dit met jou te overleggen.

Overtuigd om een Dolly, Nihola of Popal driver te worden? Stel dan je fiets samen op onze website of boek een gratis en vrijblijvende proefrit!

Testritje met de DOLLY?

Stel mogelijks enkele momenten voor. Dan nemen we contact met je op en plannen we snel je proefrit in!

Boek een gratis proefrit

Wil je zelf de Dolly, de Nihola of de Popal proberen en checken of wat wij hier zeggen wel juist is? Boek dan snel een gratis en vrijblijvende proefrit!

Boek een gratis testrit met één van onze fietsen